1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>
Έχουμε 90 επισκέπτες συνδεδεμένους

Οργάνωση-Διοίκηση και Αξιολόγηση Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Ενηλίκων

PDF Εκτύπωση E-mail

organosi_20155E-learning σεμινάριο:

Οργάνωση - Διοίκηση και Αξιολόγηση Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Ενηλίκων

Η εκπαίδευση ενηλίκων προσδιορίζεται μέσα από επτά χαρακτηριστικά, τα οποία αποτελούν και προϋποθέσεις μάθησης των ενηλίκων. Αυτά είναι:
     - Ο ενήλικας μαθαίνει όταν η εκπαίδευση έχει σχέση με την άμεση καθημερινότητά του
     - Ο ενήλικας μαθαίνει όταν αντιλαμβάνεται, κατανοεί και αποδέχεται τους στόχους του Εκπαιδευτικού Προγράμματος
     - Ο ενήλικας μαθαίνει όταν ενεργεί και εμπλέκεται
     - Ο ενήλικας μαθαίνει όταν ο εκπαιδευτής ξέρει να αξιοποιεί τα αποτελέσματα της επιτυχίας και της αποτυχίας
     - Ο ενήλικας μαθαίνει όταν νοιώθει ενταγμένος σε μια ομάδα και τέλος
     - Ο ενήλικας μαθαίνει μέσα σε κλίμα που εννοεί τη συμμετοχή. (Courau S., 2000)

    Στην Εκπαίδευση Ενηλίκων ουσιαστικά μιλάμε  για παροχή σχεδιασμένων μαθησιακών δραστηριοτήτων σε άτομα που είναι ώριμα και σίγουρα όχι με μόνο κριτήριο την ηλικία, αλλά με βαρύνοντες παράγοντες την κοινωνική ωριμότητα, την αυτενέργεια και τον ισορροπημένο τρόπο ύπαρξης.


    Διάρκεια: 4-6 εβδομάδες 

    Αναλογία σε διδακτικές ώρες: 80

    Δίδακτρα: 60€, Άνεργοι: 40€ (κάτοχοι κάρτας ανεργίας)


    Ενδεικτικά Περιεχόμενα

    1. Βασικές Αρχές Σχεδιασμού και Υλοποίησης Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Ενηλίκων 

    2. Η Αξιολόγηση των Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Ενηλίκων: Μοντέλα Αξιολόγησης και Εφαρμογές

    3. Τεχνικές Διδασκαλίας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων

    4. Η Ομάδα και ο Ρόλος του Εκπαιδευτή

     


     

    Τα πλεονεκτήματα του e-learning

    • Δεν υπάρχουν περιορισμοί στο χρόνο και τον τόπο διεξαγωγής των μαθημάτων: Ο εκπαιδευόμενος μπορεί 24 ώρες το 24ωρο να έχει πρόσβαση στην πλατφόρμα, άρα και στο μάθημα ή το τεστ που τον ενδιαφέρει.
    • Όλοι μπορούν να παρακολουθήσουν ένα e-learning πρόγραμμα σε όποιο μέρος του κόσμου και αν βρίσκονται. Δεν υπάρχουν μετακινήσεις, ταξίδια και συγκεκριμένες ώρες μαθημάτων.
    • Έχει χαμηλά δίδακτρα.
    • Έχει πλούσιο και σύγχρονο εκπαιδευτικό υλικό, που συνοδεύεται από εικόνες, video, ling σε ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες και άλλους εκπαιδευτικούς φορείς.
    • Προωθεί την ενεργή συμμετοχή του εκπαιδευόμενου, μέσω των τεστ και των εργασιών.
    • Παρέχει αυτονομία μάθησης και βοηθά τον εκπαιδευόμενο να «μάθει και να μελετήσει» με τους δικούς του ρυθμούς.
    • Υπάρχει άμεση αξιολόγηση για τον εκπαιδευόμενο, αφού την ώρα που υποβάλει τις εργασίες ή τα τεστ, ενημερώνεται για το αποτέλεσμά τους.


    Η Εκπαιδευτική πλατφόρμα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης

     

    http://www.e-anoikto.edu.gr/elearning/dmz/dmz/

    • Είναι εύχρηστη, και εξασφαλίζει άνετη και αποτελεσματική παρακολούθηση των μαθημάτων, μέσα από τον προσωπικό σας υπολογιστή.
    • Δίνει τη Δυνατότητα να αποθηκεύσετε το υλικό στον υπολογιστή σας.
    • Το περιβάλλον, οι οδηγίες, τα μαθήματα και τα τεστ είναι όλα φτιαγμένα στην Ελληνική Γλώσσα.
    • Ο πυρήνας του συστήματος αναπτύσσεται και παράγεται στο Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης από το 1999.
    • Το σύστημα έχει λάβει την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία «Courseware», από τη διαδικτυακή πύλη της UNESCO.
    • Επίσης έχει κερδίσει το βραβείο MedidaPrix 2000, που είναι το πιο σημαντικό βραβείο e-learning σε χώρες όπως η Αυστρία, η Γερμανία και η Ελβετία.

    Πληροφορίες-Εγγραφές: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. Έντυπο Εγγραφής

    Περισσότερες Πληροφορίες: 210-3846930 (Τρίτη Έως Παρασκευή 11:00-19:00)

    Είσοδος e-learning

    Περιοδικό e-merologio

      
    Το ΑΙΕ στα social NetworksΤο ΑΙΕ στα social Networks