Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στα Φιλολογικά Μαθήματα

Σεμινάριο

  • Εξ ολοκλήρου E-learning Σεμινάριο
  • Διάρκεια: 50 ώρες
  • Ασύγχρονη Εκπαίδευση με συνδυασμό πολυμεσικών εφαρμογών:
  • Video
  • Podcast
  • E-book
  • On line αξιολόγηση
  • Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνική
  • Δίδακτρα: 60€, Άνεργοι-Φοιτητές-Πολύτεκνοι-ΑμΕΑ: 50€
  • Παρέχονται: Σημειώσεις - Βιβλιογραφία - Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Συγγραφέας Εκπαιδευτικού Υλικού:

Παπαναστασίου Αικατερίνη, Φιλόλογος, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων

-------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Λίγα λόγια για το σεμινάριο

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν οι βασικές αρχές μιας σύγχρονης διδακτικής προσέγγισης, της διαφοροποιημένης διδασκαλίας (differentiated teaching), και διδακτικές προτάσεις εφαρμογής της στο πλαίσιο της διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων.

Ειδικότερα, αποσαφηνίζεται το περιεχόμενο της ΔΔ, παρουσιάζονται οι βασικές πτυχές της, τα παιδαγωγικά αξιώματα στα οποία στηρίζεται και η σημασία εφαρμογής της στη διδακτική πράξη.Προτείνονται εναλλακτικοί τρόποι, στρατηγικές και διδακτικά εργαλεία που μπορούν να αξιοποιηθούν ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών σε τάξεις μικτής ικανότητας.


Το Σεμινάριο απευθύνεται σε φιλολόγους, σε φιλολόγους ΕΑΕ, σε ειδικούς παιδαγωγούς και εκπαιδευτικούς, καθώς και σε φοιτητές φιλοσοφικών σχολών, οι οποίοι επιθυμούν να έρθουν σε επαφή με τη μέθοδο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και να εντάξουν στοιχεία της στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων.




Θεματικές Ενότητες - Μαθήματα


Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα

  • Θεωρητικό «υπόβαθρο» της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας- Τα προαπαιτούμενα της μεθόδου
  • Ορισμός και περιεχόμενο
  • Θεμελιώδεις αρχές της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας
  • ΑΠΣ & Οργάνωση στόχων
  • Ο ρόλος της αξιολόγησης στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία


Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και η πρακτική της εφαρμογή στην αίθουσα 

  • Στρατηγικές και μέσα διαφοροποίησης
  • Περιεχόμενο και δυνατότητες της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας
  • Διαφοροποίηση επεξεργασίας
  • Διαφοροποίηση τελικού προϊόντος
  • Διαφοροποίηση μαθησιακού περιβάλλοντος
  • Χαρακτηριστικά μιας διαφοροποιημένης τάξης
  • Ευέλικτη ομαδοποίηση


Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία

Mε έμφαση σε παραδείγματα και εφαρμογές της διαφοροποιημένης μεθόδου στα φιλολογικά μαθήματα, με τη μορφή της (α)σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέσω e-book, πολυμεσικού (παρουσιάσεις, οπτικο- ακουστικό υλικού), υποστηρικτικού υλικού και (διαδικτυακή) ανατροφοδότηση για την εκπόνηση διαφοροποιημένων δραστηριοτήτων/ σχεδίου και συμπλήρωση test αυτο- αξιολόγησης.

----------------------------------------------------------------------------------

Πληροφορίες:

www.anoikto.edu.gr

[email protected]

698 68 09 035

211 75 06 446

----------------------------------------------------------------------------------


Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, είναι απαραίτητη, η δήλωση συμμετοχής, συμπληρώνοντας τη φόρμα που ακολουθεί:

mx7taf5gqm|00008E9992D3|aie|articles|soma|AF553A94-D5AB-4935-A7D0-C22F179E3924
Που θα μας βρείτε
Copyright © 2024 Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης Όροι Χρήσης | Όροι Μελών | Ιδιωτικότητα
Facebook Instagram Pubbuh
We use cookies to personalize content and experience and analyze our traffic. We don't share any information with third parties. Google, youtube, and Facebook may collect some information. We are using google analytics, google maps, Facebook pixel, and youtube video player. If you continue to use this website, you agree with our terms.Ok