Ανάπτυξη Προσωπικών και Επαγγελματικών Δεξιοτήτων

Σεμιναριακός Κύκλος

Ανάπτυξη Προσωπικών και Επαγγελματικών Δεξιοτήτων,

σε νέους επιστήμονες και νεοεισερχόμενους στην αγορά εργασίας


Το σεμινάριο αυτό ανταποκρίνεται στην ανάγκη για συνεχή βελτίωση της παραγωγικότητας και της ποιότητας της εργασίας του προσωπικού που στηρίζει νέους επιστήμονες και νεοεισερχόμενους στην αγορά εργασίας ώστε να είναι σε θέση να υποστηρίξουν αποτελεσματικά την διεύθυνση και να συμβάλουν ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων και την υλοποίηση της στρατηγικής του οργανισμού.

Το σεμινάριο σκοπεύει να δώσει γνώσεις και δεξιότητες στο προσωπικό για να βελτιώσουν την παραγωγικότητα τους σε διάφορες διαστάσεις με τη χρήση εργαλείων και μέσω της αποτελεσματικής οργάνωσης και διαχείρισης του γραφείου και του ψηφιακού γραφείου. Το σεμινάριο σκοπεύει επίσης να δώσει δεξιότητες για βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών που προσφέρει το προσωπικό με την χρήση τεχνικών ποιοτικής εξυπηρέτησης και αποτελεσματικού γραπτού λόγου με έμφαση στην σύνταξη επαγγελματικών επιστολών και e-mails.

 Eιδικότερα, οι συμμετέχοντες θα καταρτιστούν ώστε να:


  • απαριθμούν και να αναλύουν τις διαστάσεις της παραγωγικότητας
  • χρησιμοποιούν εργαλεία και τεχνικές για να βελτιώσουν την παραγωγικότητα τους
  • οργανώσουν σωστά το γραφείο τους καθώς επίσης και το ψηφιακό τους γραφείο με τρόπο που θα υποστηρίξει την αύξηση της παραγωγικότητας τους
  • χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικές τεχνικές εξυπηρέτησης
  • βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν μέσω της ποιοτικής ενδοεταιρικής εξυπηρέτησης και της εξυπηρέτησης εξωτερικών συνεργατών και πελατών
  • βελτιώσουν την έκφρασή τους σε γραπτό και προφορικό λόγο στο χώρο εργασίας.
  • παρουσιάζουν τους τέσσερις τύπους εξυπηρέτησης και να διακρίνουν μεταξύ ποιοτικής και μη ποιοτικής εξυπηρέτησης
  • ορίζουν τα κριτήρια της ποιοτικής εξυπηρέτησης κατά την έναρξη, κατά την διάρκεια της συνδιαλλαγής και κατά το κλείσιμο της εξυπηρέτησης
  • ορίζουν και να δημιουργούν SMART στόχους
  • επεξηγούν πως μπορούν να προτεραιοποιήσουν τις εργασίες τους με βάση το μοντέλο του Eisenhower
  • χρησιμοποιούν την ψηφιακή αρχειοθέτηση
  • συντάσουν επιχειρηματικές επιστολές και email


Περιεχόμενα Σεμιναρίου - Θεματικές Ενότητες


  1. Αποτελεσματική οργάνωση και διαχείριση γραφείου
  2. Bασικές αρχές επικοινωνίας στους χώρους εργασίας
  3. Βελτιώνοντας την γραπτή επικοινωνία στους χώρους εργασίας
  4. Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας
  5. Προγραμματισμός και διαχείριση στόχων
  6. Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
  7. Ανάπτυξη και ενίσχυση κινήτρων
  8. Ανάπτυξη Επιχειρηματικής καινοτομίας και Δημιουργικότητας


------------------------------------------------------------------------------------------

  • Εξ ολοκλήρου E-learning Σεμινάριο
  • Διάρκεια: 50 ώρες
  • Ασύγχρονη Εκπαίδευση με συνδυασμό πολυμεσικών εφαρμογών:
  • Βιντεοσκοπημένες διαλέξεις (30 ώρες)
  • E-book
  • On line αξιολόγηση
  • Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνική
  • Δίδακτρα: 125€, Άνεργοι-Φοιτητές-Πολύτεκνοι-ΑμΕΑ: 105€
  • Παρέχονται: Σημειώσεις - Βιβλιογραφία - Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Συγγραφέας Εκπαιδευτικού Υλικού-Επιμορφώτρια: Δρ. Μελίνα Μουρτζιάπη, Καθηγήτρια Παιδαγωγικών, Eκπαιδεύτρια Επαγγελματικής Κατάρτισης, Επαγγελματικός Σύμβουλος, Ψυχοπαιδαγωγός, Assessor - Practitioner Coach και πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων. 


----------------------------------------------------------------------------------

ℹ️ Πληροφορίες:

📧 www.aie.gr

📩 [email protected]

📞 211 75 06 446


----------------------------------------------------------------------------------


Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, είναι απαραίτητη, η δήλωση συμμετοχής, συμπληρώνοντας τη φόρμα που ακολουθεί:



Που θα μας βρείτε
Copyright © 2024 Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης Όροι Χρήσης | Όροι Μελών | Ιδιωτικότητα
Facebook Instagram Pubbuh
We use cookies to personalize content and experience and analyze our traffic. We don't share any information with third parties. Google, youtube, and Facebook may collect some information. We are using google analytics, google maps, Facebook pixel, and youtube video player. If you continue to use this website, you agree with our terms.Ok